İçeriğe atla
Arama
Sepet

Sıkça Sorulan Sorular

Kargolama & Paketleme

Siparişim ne zaman elimde olur?

Kampanya dönemleri haricinde seçtiğiniz ödeme yöntemi ile siparişiniz onaylandıktan sonra 24 – 48 saat içerisinde alışveriş sepetinizdeki tüm ürünler özenle paketlenerek kargo şirketine teslim edilir. Kargo şirketine bağlı olarak siparişiniz 48 saat içinde teslim edilir. Bu sürenin uzaması ya da kısalması kargo firması insiyatifindedir. Olumsuz hava vb. koşullar altında kargo süresindeki uzama kargo şirketinin sorumluluğundadır. Cumartesi ve Pazar günü yapılan siparişler bir sonraki haftanın üçüncü ya da dördüncü iş günü teslim edilir.

Satın alınan ürün/ ürünlerin paketlemesi nasıl yapılır ?

Her sipariş içeriğine uygun boyutta Deux Lapins logolu şık ve doğal dokulu ham bez keseler ile paketlenerek gönderilir. Sipariş içeriğine göre kese boyut ve adedi tarafımızca belirlenir. Eğer ek ham bez kese ihtiyacınız var ise sepetinize ekleyerek, satın almanız gerekmektedir.

Kişiye Özel Üretim müslinlerde siparişim ne zaman elime ulaşır?

Kişiye Özel üretim ürünleriniz 7-10 iş gününde üretilir, takiben kargolanır.

Kişiye özel ürünler nasıl paketlenir?

Kişiye özel ürünler siparişinizde eğer başka ürünleriniz varsa onlarla birlikte paketlenerek ayrıca bir paketleme satın alınmadıysa aynı paketleme içerisinde gönderilir.

Nakış yeri, kalınlığı desen dağılımına göre değişkenlik gösterebilir, ürün görselleri teslim alacağınız ürünü anlatmak üzere temsilidir.

Hediye Paketi Servisimiz

Deux Lapins’de her sipariş hediye özeninde ham bez keselerle paketlenir. Ek olarak kendinize ve sevdiklerinize hediye deneyimi sunmak isterseniz siparişinize dilediğiniz boyda kese satın alarak ekleyebilirsiniz. Ham bez keselerimiz içerisinde gri tavşan desenli pelur, 1 adet logolu etiket ve ürünlerimizin nasıl kullanıldığını anlatan açıklayıcı kartı bulunmaktadır. Doğal dokulu, şık keselerimizi daha sonra depolama, çanta içi düzenleme vb. farklı amaçlarla kullanabilirsiniz.

Kargo ücretiniz ne kadar?

Tüm Türkiye için sabit bir kargo bedeli alışveriş sepetinize yansıtılır. Tüm Türkiye için kargo ücretimiz KDV dâhil olarak 80 TL’dir. 2000 TL ve üzeri alışverişlerde kargo bedavadır.

Kargo takibi nasıl yapılır?

Web sitemizde footer alanında bulunan Sipariş Takibi sayfasına tıklayıp, siparişe ilişkin e-mail adresiniz ve sipariş takip numaranızı girerek, kargonuzu takip edebilirsiniz. Ayrıca kargonuz çıktığı zaman size takip için yönlendirici bir e-mail ve SMS ulaşacaktır.

Gün içi teslimat nedir?

BanaBi Paket ile verilen siparişler aynı gün teslimat isteyen müşterilerimize sunulan ek bir hizmettir. Tüm taşıma ve ulaştırma BanaBi Kurye tarafından yapılmaktadır. Sadece İSTANBUL içi ve Beylikdüzü – Tuzla sınır olacak şekilde hafta içi gün içinde teslimat gerçekleştirilir. Sadece 16:00’a kadar verilen siparişler için geçerlidir. Site üzerinde kargo yöntemini alışveriş adımında BanaBi olarak işaretlemeniz ve 400 TL KDV dahil hizmet ücreti ödemeniz gerekmektedir. BanaBi ile teslim edilen ürünler web sitemiz üzerinden takip edilmemektedir, bir sorunuz olduğunda info@deuxlapins.com.tr’ye yazmanızı rica ederiz. En hızlı şekilde size ulaştırılacaktır.

İade/Değişim – Genel Bilgiler

www.deuxlapins.com.tr’den almış olduğunuz ürünlerin değişim ya da iadesini cayma hakkınız kapsamında teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde mesafeli satış sözleşmesi ve ilgili mevzuat kapsamında kargo yolu ile tarafımıza göndererek yapabilirsiniz. Değiştirilecek ürünler; ambalajında, eksiksiz, kullanılmamış, yıkanmamış, satılabilir özelliğini kaybetmemiş kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle ve size ulaştığı şekilde tüm aksesuarları ile birlikte paketinde teslim edilmelidir.

İade/değişim talebinizi aşağıdaki formu doldurarak oluşturabilirsiniz. Taleplere geri dönüş 2 iş günü içerisinde yapılmaktadır, yoğun dönemlerde bu süre uzayabilir.

İade ve Değişim Talep Formu

www.deuxlapins.com.tr’den almış olduğunuz ürünleri ürünlerin satışı yapılan diğer perakende noktalarında değiştirilmemektedir ve iade edilememektedir. Değişim ve iade işlemleri online satış birimimiz tarafından gerçekleştirilmektedir.

Gelen ürün öncelikle İki Tavşan Tekstil San. Ve Tic. LTD. tarafından incelenir. Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma ve kullanılma durumu tespit ederse ürünü iade ya da değişime almayacak ve bedelini iade etmeyecektir.

Hiçbir ayıbı veya problemi olmayan bir ürününün müşterinin şahsi talebini üzerine beden veya desen gibi değişimlerde kargo ücretleri müşteriye aittir.

Taksitli veya tek çekim ödeme seçeneğiyle aldığınız ürüne ait tutarın tamamı, 1 hafta içerisinde kredi kartınıza iade edilir. Bankanıza bağlı olarak 1-2 iş günü içerisinde bu tutar kartınıza yatar. Havale/eft ve kapıda ödeme seçeneklerinde ise 7 iş günü içinde banka yoluyla iade yapılır. Kargo bedeli ise iade edilmez.

Kişiye Özel Ürünlerde İade/Değişim

Özel zevk ve siparişe istinaden hazırlandığı ve yeniden satılabilir özelliğini kaybettiği için iade ve değişim kabul edilmez. Firma kaynaklı hatalar tazmin edilecektir.

Nakış yeri desen dağılımına göre değişkenlik gösterebilir, ürün görseli temsilidir.

İade İşlemi

Müşterinin tercihine bağlı ya da hiçbir ayıbı veya problemi olmayan bir ürününün müşterinin şahsi talebini üzerine beden veya desen gibi değişimlerde kargo ücretleri müşteriye aittir.

İade ve Değişim Talep Formu

Gönderen tarafından kargo ücreti karşılanmadığı takdirde kargo ücretini İki Tavşan Tekstil San. Ve Tic. LTD. ürünün iade bedelinden kesme hakkına sahiptir. İadenizi neden gerçekleştirmek istediğinizi ileten mailinizi e-mail ile info@deuxlapins.com.tr ‘ye göndermeniz süreç başlamış olacaktır.

İadeniz onaylanmasının ardından size iadeniz ile ilgili durum bilgisi e-mail ile bildirilir ve ürün bedelinin geri ödemesi yapılır. Kredi kartınıza yapılan geri iadenin ekstrenize yansıması, bankanızın süreç ve uygulamalarına bağlı olarak ortalama 10 iş günü sürebilir. Bu süreç her bankanın kendine özel uygulaması olup, İki Tavşan Tekstil San. Ve Tic. LTD. in bu sürece herhangi bir müdahale hakkı bulunmamaktadır. İade işleminizin kredi kartı ekstrenize yansımasında yaşanan gecikme ile ilgili bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

Değişim Talebi

Değiştirmek istediğiniz ürünü İki Tavşan Tekstil San. Ve Tic. LTD. fatura üzerinde olan merkezine kargo ile göndermeniz gerekmektedir.  Değişim işlemlerinde kargo bedeli müşteriye aittir.

İade ve Değişim Talep Formu

Göndermiş olduğunuz talebinizin içerisinde hangi ürünü değiştirmek istediğinizi ve hangi ürünle değiştirmek istediğinizi belirtmeniz süreci hızlandıracaktır. Gelen talepler İki Tavşan Tekstil San. Ve Tic. LTD.  tarafından sıra ile işleme alınmaktadır. Taleplerinizi işleme alan ekibimiz hafta içi 08:30 – 18:00 arasında hizmet vermektedir. Taleplere geri dönüş 2 iş günü içerisinde yapılmaktadır, yoğun dönemlerde bu süre uzayabilir. Hafta sonu (Resmi tatillerde) göndermiş olduğunuz talepleriniz sırası ile ilk iş günü işleme alınmaktadır.

İade Ve Değişim için Depo Adresi :

İki Tavşan Tekstil San. Ve Tic. LTD.

Maslak Mah. Hadım Koruyolu Cad. My Home Sitesi B2 Blok Daire:K5 SARIYER/ İSTANBUL

Geçersiz Değişim Talepleri

Değişim prosedürü için gereksinimlerini karşılamayan talep ve gönderiler için değişim işlemi gerçekleştirilememektedir. Kullanılmış ürünler, ambalajı bozulmuş ürünler, zedelenmiş ürünler ve hasarlı ürünler değişime uygun değildir.

Değişim için İki Tavşan Tekstil San. Ve Tic. LTD. ‘ye gönderilmiş ürünün uygunsuz bulunması durumunda göndericiye e-mail yolu ile bir bildirim gönderilecektir. Bu bildirimde ürünün değişime neden uygun olmadığı bilgisi paylaşılacaktır. Değişime uygun olmayan ürün göndericinin adresine geri gönderilecektir.

Kusurlu Ürün Değişimi/İadesi

Teslimat Aşamasında Ürünün Zarar Görmesi Halinde:

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar olduğunu düşünüyorsanız kargo yetkilisine tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız.

Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir. Paket açıldıktan yani kargo kabul edildikten sonra ürün hasar bilgisi verilen ve iade/değişim talep edilmesi halinde kargo hasar tutanağı olmadığı için işlem yapılamamaktadır.

Paketin zarar gördüğünü görmeniz, kargo şirketine tutanak tutarak bize bildirmeniz halinde siparişiniz ile ilgili çalışmalara başlanacak, en kısa zamanda teslimatın tekrarlanmasını sağlanacaktır.

Firma Kaynaklı Kusurlu Ürünlerde:

Tarafınıza gönderilmiş ürün defolu, zedelenmiş veya bütünlüğü bozulmuş bir şekilde ulaştı ise ilk olarak bu durumu basit bir şekilde fotoğraf çekerek bize ulaştırmanız gerekmektedir. Bu fotoğrafı e-mail ile info@deuxlapins.com.tr ‘ye göndermeniz süreci hızlandıracaktır. Değerlendirme sonucunda hızlıca müşteri memnuniyeti göz önünde bulundurularak, mağduriyetiniz giderilecektir.

%100 geri dönüşümlü kargo poşetleri

Kullandığımız tüm kargo poşetleri polietilen malzemeden üretilmiştir ve doğaya zararı yoktur.

Polietilen malzeme doğada %100 geri dönüştürülebilen türdür.

Kullanım

Müslin Nedir?

Müslin yüzyıllardır kullanılan, kaynağı Mısır ve Bangladeş gibi farklı coğrafyalara atfedilen, seyrek dokunmuş, %100 pamuklu, yumuşak, doğal ve yıkandıkça güzelleşen bir kumaş cinsidir.

Ürünleri Nasıl Yıkamalıyız?

Ürünlerimiz 40 derecede çamaşır makinesinin pamuklu yıkama ayarlarında yıkanabilmektedir. Kurutma makinasında kullanıma uygun değildir.

Ürünlerimde pamuklanma ya da daralma görüyorum. Bu normal midir?

Müslin kumaşı %100 pamuk dokuma kumaştır. Tüm pamuklu kumaşlar gibi yıkama ve kullanma sonucu pamuklanması beklenir. Oluşabilecek renk solması, çekme payı pamuklu kumaşın doğasından kaynaklıdır. Deux Lapins pamuğun en doğal halini müşterilerine sunmayı hedefler. Bu sebeple Deux Lapins müslinlerinde pamuklanmayı geciktirici ek bir işlem uygulanmaz ve pamuklanma ilk yıkamadan itibaren beklenir.

Ürünleri Nasıl Ütülemeliyiz?

Ürünlerimiz önceden yıkanmış olmaları ve dokuma özelliklerinden dolayı doğal bir yapıya sahiptir. Bu sebeple ütülemeyi önermiyoruz.

Üyelik Ücretli mi?

Üye olmak için hiçbir ücret ödemeniz gerekmiyor.

Hesabıma ulaşmakta sorun yaşıyorum, ne yapmalıyım?

Herhangi bir sebepten dolayı üyelik hesabınızda yaşadığınız soru ve sorunlarla ilgili olarak info@deuxlapins.com.tr adresi üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Üyelik şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Eğer üyeliğinize ait şifrenizi unuttuysanız web sayfamızın sağ üst köşesindeki ayarlar ikonuna tıklayarak “Şifremi Unuttum” özelliğini kullanıp, kayıtlı e-mail adresinize gönderilecek yeni şifreniz ile siteye giriş yapabilirsiniz.

Ödeme

Hangi ödeme yöntemleri ile ödeme yapılıyor?

Ödeme adımına geçtiğinizde size en uygun ödeme yöntemini seçerek satın alma işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Tüm kredi kartlarına peşin fiyatına tek çekim veya vade farklı ile 12 taksit imkanı ve havale seçenekleri ile ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz. Her bir yöntem sizin açınızdan güvenli ödeme yöntemleridir.

Havale ile ödeme yolunu seçerseniz, 2 iş günü içerisinde sipariş tutarınızı ilgili banka hesabımıza yatırmanızı rica ederiz. 2 iş günü içinde tutar hesabımıza geçmediği takdirde sipariş otomatik olarak sistemden iptal edilecektir.

Hesap numaralarımız:

İKİ TAVŞAN TEKSTİL SANAYİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
Türkiye İş Bankası Kozyatağı Şubesi
TR61 0006 4000 0011 2060 5152 03

Güvenli ödeme yöntemleri hakkında bilgi alabilir miyim?

Sitemiz SSL (Secure Socket Layer/Güvenli Giriş Katmanı) ile korunmaktadır. SSL güvenlik protokolü sayesinde sitemize verdiğiniz kredi kartı bilgileriniz şifrelenerek bankaya gönderilir ve bu işlem sırasında bu bilgilere ulaşılması mümkün değildir. Kart numaranızı kesinlikle kimse göremez, veri tabanımızda kesinlikle kayıtlı tutulamaz.